13 april 2011

L-FM (8 februari 2011)


De uitzendingen volgen elkaar nu in korte tijd op! Dit is onze "love" uitzending van 8 februari. Wees niet bang voor enkel zoetsappige liedjes want deze uitzending laat alle facetten van de liefde langskomen. Van "I Luuuv You" tot "You’re the Reason Our Kids Are Ugly".

The Burns Sisters – I Am a Patriot; Kimmie Rhodes – Just One Love; Lana Rebel – Loniest Love Song; The Everly Brothers – Love Hurts; A.A. Bondy – Lovers’ Waltz; Christine Albert – Take Me Dancing; Hello Saferide – My Best Friend; Fats Domino – Your Cheating Heart; Stacey Earle – Is It Enough (I Luuuv You); Sinead Lohan – Disillusioned; Sarah McLachlan – Ice Cream; Gordon Lightfoot – Cotton Jenny; The Mammals – 1952 Vincent Black Lightning; Carrie Rodriguez – I’m So Lonesome I Could Cry

Kasey Chambers – Not Pretty Enough; Chip Taylor & Carrie Rodriguez – Angel of the Morning; Kacey Jones & Delbert McClinton – You’re the Reason Our Kids Are Ugly; Elvis Presley – Wooden Heart; Buddy Holly – Everyday; Tom Russell – Darkness Visible; JW Roy – Kortsten Dag; Cowboy Junkies – Misguided Angel; Carolyn Mark & NQ Arbuckle – Fireworks; Ray Wylie Hubbard – Without Love (We’re Just Wastin’ Time); Bright Eyes – First Day of My Life; Sonny Landreth – Love and Glory; Jon Shain – Song for Jojo; Laïs – ’t Zoutvat; Danny Santos – Loved


0 berichten: